Створені відповіді
-
АвторЗаписи
-
vicenteУчасник
Друзі, з приводу Олексія маю сказати, що він зник безвісти на початку року. Будемо сподіватися на краще.
Дякую. Сумно. Молитимусь за нього 🙁
vicenteУчасникУсе моє єство протестує, я не хочу бачити там ні “27”, ні “27х”, але я нічого не можу зробити з тим, що, як я ні не хочу, але я бачу там ці цифри. Якщо хтось може, спростуйте, будь ласка, а то ми ж так ніколи не розберемося з номерами вагонів.
Олексію, сподіваюсь, що все з Вами гаразд. І хоч іноді Ви заглядаєте сюди.
Щодо цих “двійок”, то вже зрозуміло, що то – маячня і фотографії нас дурять з тими цифрами. На світлині – трамвай, вироблений не пізніше 1952 року (а може, й 1951го). Ви писали, що “достеменно відомо”, що до Дніпропетровська о 1949 році надійшли 41-51 (з їхніми причіпами), далі – вагони виробництва 1951 року. О 1949му, якщо так, були головні з маршрутовказниками і ліхтариками, як на фото (а-ля МТВ), а були без отого “а-ля” – в одну стрічку, як на фото 43, яке саме Ви оприлюдили тут. Адже, діапазон виявляється невеликим, і якщо нам оті “двійки” маячать замість “четвірок”, то там “сорок… якийсь”. Я би поставив навіть на отой самий 49, в якого маршрутовказівник – МТВшний.
vicenteУчасникТут https://www.facebook.com/MIDnipro/posts/428239161934251?__tn__=K-R Музей історії Дніпра пише, що міський (не бельгійський) трамвай принаймні якогось часу у офіційних документах йменувався 2-м міським трамваєм.
Можливо у цьому слід шукати пояснення тим “двійкам”, які ми бачимо на декількох фотографіях вагонів маршрута Брянський завод – Управа – Табори, і це на той час ще не номер маршрута. Хоча, звичайно, це таке пояснення, не дуже.“ПУТЕВОДИТЕЛЬ И КАТАЛОГ ЮЖНО-РУССКОЙ ОБЛАСТНОЙ ВЫСТАВКИ, УСТРОЕННОЙ ЕКАТЕРИНОСЛАВСКИМ ГУБЕРНСКИМ ЗЕМСТВОМ В Г. ЕКАТЕРИНОСЛАВЕ С 1…” (1910 рік) підтримує таке припущення та пропонує гостям знайомитися з містом, користуючись трамваями. Та називає маршрутами саме мережі! Бельгійську – першим, міську – другим.
По міському пропонується сісти у вагон ДРУГОГО МАРШРУТУ з вокзалу на “нові плани”, далі говориться, що “вагони з напрямку заводів” слідують до Управської вулиці”… Але все це – один “маршрут”: другий.vicenteУчасник…на початку 1974 року 12 ділять між першим і другим депо (можливо, із закриттям 8 маршрута; 2 маршрут на цей час ще є, але десь от-от також закриється)
Читаючи цей та інші коментарі попередніх часів, хочу ще раз пояснити. Любий висновок, що із закриттям “вісімки” або тринадцятого маршрутів “звільняються” якісь вагони для інших маршрутів окрім, відповідно, 15-го і 10-го – є хибним! “Скорочені” маршрути мали спільний випуск із “повними” (я завжди пишу про них 8/15… 10/13…). Мета “скороченого” маршруту – зменьшити інтервал руху на ділянці, де це потрібно. Адже, коли закрили “вісімку”, щоб витримати такий самий інтервал на “15” між Київською і вокзалом, ТРЕБА БУЛО ДОДАВАТИ ВАГОНИ, а не знімати їх з маршрутів.
Те ж саме стосується ствердження (Владислав) про зняття 71-605 з “11” маршруту з відкриттям оновленої “вісімки” у 1984 році. Ця подія відбувалася на моїх очах, то ж (вже писав) жодного вагона не було додано на 8/15. Бо не було ніякого сенсу додавати. Але за рахунок “вісімки” було скорочено інтервали між Давидовською і вокзалом.vicenteУчасникДякую, Сергію! Заспокоїв )))
18.03.2024 о 05:55 в відповідь на: История трамвайных маршрутов № 10, 10-А, 11, 12, 13 по ул. Рабочей. #24795vicenteУчасникНу, то – не до Робочої, не до маршрутів та ін….
Але має бути “Виконкомська вул.” або “Виконкомівська вул.”.
Коли побудували кільце в центрі – воно було колії 1524 мм, а коли вже туди добавили метрові рейки – дореволюційних вагонів на пасажирськіх маршрутах міста, принаймні, вже не було.vicenteУчасникМабуть – дурниці, але останнього часу в мене виникає питання з приводу дати відкриття руху трамваїв у місті. Дозволю собі перевикласти тут три файли, які свого часу викладав Олексій. Звіт 1931 року каже нам, що вагони, які названо як “Сіменс-Шукерт” побудовано у 1896 році. Це, звісно, нічого не важить, бо побудувати їх могли й до відкриття. Навіть за пів/півтори роки.
Але зверніть увагу, будьласка, на те, що дніпропетровські трамвайники святкували 50-річчя трамваю у 1946 році, а 55-річчя – у 1951-му!!!
В газкті за 1946 рік прямо вказано: рух було відкрито в червні 1896 року.
Ну? І як ото розуміти? Більшовики “збрехнули на кілометрах”?
До речі, черговість відкриття трамвайного руху в РІ така умовна зміна дати згідно Вікіпєдії не порушує. Адже якби рух було відкрито на рік раніше – катеринославський трамвай залишається третім по черзі.Attachments:
vicenteУчасникVicente мене з моїми сумнівами вб’є (я не вперше сумніваюся, Ви, мабуть, бачили у давніших коментарях). Якщо раптом не з’явиться інша підтверджена інформація, вважаю, що значить 748 був з заводу жовтим. І інших закликаю. З кандидатів можна викреслити 750, 751, 752.
На відміну від 2779, 748 я пам’ятаю 100%: навіть те, що коли його перефарбували у конвенційни для нашого міста в ті роки кольори (білий з червоною “спідницєю”) зовні, кабіна і стійки вікон з іншого боку залишилися жовтими. Я їздив тоді на ньому.
Трохи по фарбуванням. Два нових тролейбуси. Велика подяка групі “Трамваї і тролейбуси нашого міста” на ФБ і особисто Антон Чернета.
755 з заводу був такий, як 617
756-762, 2776,2777,2779,1786,1787 – як 639.Бережіть себе!
Attachments:
vicenteУчасникПоезд 21+559
Все ж 21+559 – на задньому плані
vicenteУчасникТільки я не бачив цю публікацію від Музею Історії Дніпра на Фейсбуці? Нажаль, там не вказано дати постанови. Та й саме документ не викладено, а тільки зміст.
Attachments:
vicenteУчасник[Quote quote=16021] До цього я вважав, що у цей період п’ятірку було повернуто на маршрут 1932-33 років “Петля Казанська – Заводи”.
Тепер – ні, не вважаю більше так. Тепер вважаю, що в цей час вона ходить з Заводів або на Парк Шевченка, або на Транспортний інститут… [/quote]А мені здається – навпаки! “5” як раз таки “Заводи – Казанська”. Тому й посилювали вагонами з “4”, коли скоротили маршрут на першому етапі, а на другому, коли перешивка досягла траси “п’ятірці” – взагалі скасували маршрут. БО “5” З ПЕРЕХРЕСТЯ ПУШКІНА/ШМІДТА ДУБЛЮВАВ “4” до Казанській. Інакше, треба було на ділянці Пушкіна/Короленка – Казанська влаштувати рух якогось тимчасового маршруту.
Щодо вагону 245… А хіба сімка в той час – депо 1?
vicenteУчасник“Зоря” за 4 серпня 1950 року, яку оприлюдив тут Олексій у повідомленні #13162. “Ніколи такого не було, і ось – знов…”©️
Сімка пішла В. Базарною до Транспортного напрямком, якого “до війни не було”. Може того, хто то писав,”не було до війни” у місті?UPD
Написав, відправив, подумав – можливо, мається на увазі новий напрямок усього сьомого маршруту: замість Проспектом і Артемівською – Шмідта і Пушкіна.Attachments:
vicenteУчасникЯ тут почав перечитування всіх транспортних гілок… Може статися, що не тільки 12, але й 11 маршрут не ходив до війни. Ось стаття, яку Ви оприлюдили у “маршрутах 10,11,12,13”. Там хтось (не бачу ім’я автора) стверджує, що 11 – маршрут, якого “не було до війни”
Attachments:
vicenteУчасникЯ тут думав про “12” за схемами 1941 року. То ж “Електротранспорт України” стверджує, що він курсував від вокзалу з вісімкою до Калініна, повертав там ліворуч (що вимагає відповідний поворот). А з Пушкіна – ліворуч на Шмідта і на Проспект. Вигадка А. Оландера і К° (а там на схемі, звісно, є ще вигадки)? З Проспекта ліворуч на Шмідта не було ж повороту ніколи?
Attachments:
vicenteУчасникРадий чути, що все гаразд. Бережіть себе! Героям – слава!
-
АвторЗаписи