Цікаве про м. Дніпро

Створені відповіді

Перегляд 15 повідомлень - з 1 по 15 (всього 329)
  • Автор
    Записи
  • в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #24804
    vicente
    Учасник

    Тут https://www.facebook.com/MIDnipro/posts/428239161934251?__tn__=K-R Музей історії Дніпра пише, що міський (не бельгійський) трамвай принаймні якогось часу у офіційних документах йменувався 2-м міським трамваєм.
    Можливо у цьому слід шукати пояснення тим “двійкам”, які ми бачимо на декількох фотографіях вагонів маршрута Брянський завод – Управа – Табори, і це на той час ще не номер маршрута. Хоча, звичайно, це таке пояснення, не дуже.

    “ПУТЕВОДИТЕЛЬ И КАТАЛОГ ЮЖНО-РУССКОЙ ОБЛАСТНОЙ ВЫСТАВКИ, УСТРОЕННОЙ ЕКАТЕРИНОСЛАВСКИМ ГУБЕРНСКИМ ЗЕМСТВОМ В Г. ЕКАТЕРИНОСЛАВЕ С 1…” (1910 рік) підтримує таке припущення та пропонує гостям знайомитися з містом, користуючись трамваями. Та називає маршрутами саме мережі! Бельгійську – першим, міську – другим.
    По міському пропонується сісти у вагон ДРУГОГО МАРШРУТУ з вокзалу на “нові плани”, далі говориться, що “вагони з напрямку заводів” слідують до Управської вулиці”… Але все це – один “маршрут”: другий.

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #24803
    vicente
    Учасник

    …на початку 1974 року 12 ділять між першим і другим депо (можливо, із закриттям 8 маршрута; 2 маршрут на цей час ще є, але десь от-от також закриється)

    Читаючи цей та інші коментарі попередніх часів, хочу ще раз пояснити. Любий висновок, що із закриттям “вісімки” або тринадцятого маршрутів “звільняються” якісь вагони для інших маршрутів окрім, відповідно, 15-го і 10-го – є хибним! “Скорочені” маршрути мали спільний випуск із “повними” (я завжди пишу про них 8/15… 10/13…). Мета “скороченого” маршруту – зменьшити інтервал руху на ділянці, де це потрібно. Адже, коли закрили “вісімку”, щоб витримати такий самий інтервал на “15” між Київською і вокзалом, ТРЕБА БУЛО ДОДАВАТИ ВАГОНИ, а не знімати їх з маршрутів.
    Те ж саме стосується ствердження (Владислав) про зняття 71-605 з “11” маршруту з відкриттям оновленої “вісімки” у 1984 році. Ця подія відбувалася на моїх очах, то ж (вже писав) жодного вагона не було додано на 8/15. Бо не було ніякого сенсу додавати. Але за рахунок “вісімки” було скорочено інтервали між Давидовською і вокзалом.

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #24801
    vicente
    Учасник

    Дякую, Сергію! Заспокоїв )))

    vicente
    Учасник

    Ну, то – не до Робочої, не до маршрутів та ін….
    Але має бути “Виконкомська вул.” або “Виконкомівська вул.”.
    Коли побудували кільце в центрі – воно було колії 1524 мм, а коли вже туди добавили метрові рейки – дореволюційних вагонів на пасажирськіх маршрутах міста, принаймні, вже не було.

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #24791
    vicente
    Учасник

    Мабуть – дурниці, але останнього часу в мене виникає питання з приводу дати відкриття руху трамваїв у місті. Дозволю собі перевикласти тут три файли, які свого часу викладав Олексій. Звіт 1931 року каже нам, що вагони, які названо як “Сіменс-Шукерт” побудовано у 1896 році. Це, звісно, нічого не важить, бо побудувати їх могли й до відкриття. Навіть за пів/півтори роки.
    Але зверніть увагу, будьласка, на те, що дніпропетровські трамвайники святкували 50-річчя трамваю у 1946 році, а 55-річчя – у 1951-му!!!
    В газкті за 1946 рік прямо вказано: рух було відкрито в червні 1896 року.
    Ну? І як ото розуміти? Більшовики “збрехнули на кілометрах”?
    До речі, черговість відкриття трамвайного руху в РІ така умовна зміна дати згідно Вікіпєдії не порушує. Адже якби рух було відкрито на рік раніше – катеринославський трамвай залишається третім по черзі.

    vicente
    Учасник

    Vicente мене з моїми сумнівами вб’є (я не вперше сумніваюся, Ви, мабуть, бачили у давніших коментарях). Якщо раптом не з’явиться інша підтверджена інформація, вважаю, що значить 748 був з заводу жовтим. І інших закликаю. З кандидатів можна викреслити 750, 751, 752.

    На відміну від 2779, 748 я пам’ятаю 100%: навіть те, що коли його перефарбували у конвенційни для нашого міста в ті роки кольори (білий з червоною “спідницєю”) зовні, кабіна і стійки вікон з іншого боку залишилися жовтими. Я їздив тоді на ньому.
    Трохи по фарбуванням. Два нових тролейбуси. Велика подяка групі “Трамваї і тролейбуси нашого міста” на ФБ і особисто Антон Чернета.
    755 з заводу був такий, як 617
    756-762, 2776,2777,2779,1786,1787 – як 639.

    Бережіть себе!

    vicente
    Учасник

    Поезд 21+559

    Все ж 21+559 – на задньому плані

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #23482
    vicente
    Учасник

    Тільки я не бачив цю публікацію від Музею Історії Дніпра на Фейсбуці? Нажаль, там не вказано дати постанови. Та й саме документ не викладено, а тільки зміст.

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #23466
    vicente
    Учасник

    [Quote quote=16021] До цього я вважав, що у цей період п’ятірку було повернуто на маршрут 1932-33 років “Петля Казанська – Заводи”.
    Тепер – ні, не вважаю більше так. Тепер вважаю, що в цей час вона ходить з Заводів або на Парк Шевченка, або на Транспортний інститут… [/quote]

    А мені здається – навпаки! “5” як раз таки “Заводи – Казанська”. Тому й посилювали вагонами з “4”, коли скоротили маршрут на першому етапі, а на другому, коли перешивка досягла траси “п’ятірці” – взагалі скасували маршрут. БО “5” З ПЕРЕХРЕСТЯ ПУШКІНА/ШМІДТА ДУБЛЮВАВ “4” до Казанській. Інакше, треба було на ділянці Пушкіна/Короленка – Казанська влаштувати рух якогось тимчасового маршруту.

    Щодо вагону 245… А хіба сімка в той час – депо 1?

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #23463
    vicente
    Учасник

    “Зоря” за 4 серпня 1950 року, яку оприлюдив тут Олексій у повідомленні #13162. “Ніколи такого не було, і ось – знов…”©️
    Сімка пішла В. Базарною до Транспортного напрямком, якого “до війни не було”. Може того, хто то писав,”не було до війни” у місті?

    UPD
    Написав, відправив, подумав – можливо, мається на увазі новий напрямок усього сьомого маршруту: замість Проспектом і Артемівською – Шмідта і Пушкіна.

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #23461
    vicente
    Учасник

    Я тут почав перечитування всіх транспортних гілок… Може статися, що не тільки 12, але й 11 маршрут не ходив до війни. Ось стаття, яку Ви оприлюдили у “маршрутах 10,11,12,13”. Там хтось (не бачу ім’я автора) стверджує, що 11 – маршрут, якого “не було до війни”

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #23453
    vicente
    Учасник

    Я тут думав про “12” за схемами 1941 року. То ж “Електротранспорт України” стверджує, що він курсував від вокзалу з вісімкою до Калініна, повертав там ліворуч (що вимагає відповідний поворот). А з Пушкіна – ліворуч на Шмідта і на Проспект. Вигадка А. Оландера і К° (а там на схемі, звісно, є ще вигадки)? З Проспекта ліворуч на Шмідта не було ж повороту ніколи?

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #23452
    vicente
    Учасник

    Радий чути, що все гаразд. Бережіть себе! Героям – слава!

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #23446
    vicente
    Учасник

    Товарищи, а кто в курсе: что с Алексеем? Он в порядке?
    Я прошу прощения у хозяина форума, что пишу здесь, но я понятия не имею: где писать

    в відповідь на: Фотографії міста 1950 – 1991. Том 2 #23281
    vicente
    Учасник

    я в трамваях не очень разбираюсь,но вот мое детское фото 1968г.-угол Леваневского и Гомельской-похожий трамвай?

    Нет. Это – другой трамвай. 1963-1969 года выпуска.

Перегляд 15 повідомлень - з 1 по 15 (всього 329)